Avís

dissabte, 15 de març del 2014

SABÓ TRES ARGILES

Us presento un sabó delicat, aromàtic, gustós i fet amb moooolta cura i afecte. M'encanta treballar l'argila i aquesta vegada m'hi he ben entretingut.
Vaig començar abocant una primera capa de sabó d'argila blanca a un del motllos que vaig fer amb foam. Passades 24 hores, vaig fer la segona capa de sabó d'argila verda i després de 24 hores més, hi vaig posar l'última capa de sabó d'argila vermella.

Sabó d'argila verda - Tot fent sabó

Sabó d'argila vermella - Tot fent sabó

Les tres bases són les mateixes: oli d'oliva, de coco i de palma i àloe vera. La capa d'argila blanca porta oli essencial de bergamota, la verda porta oli essencial de romaní, i la vermella olora a espígol.
És un sabó que no recomano utilitzar cada dia donat que l'argila neteja molt bé i no totes les pells accepten una neteja profunda diària. Això sí, si treballeu amb les mans remenant terra, ferro, greixos,... és extraordinari.
Sabó de tres argiles en el motllo - Tot fent sabó

Sabó de tres argiles - Tot fent sabó

Si voleu informació de les propietats de l'argila, cliqueu aquí

I recordeu: després del sabó, sempre hidratació.